Бетонирование
При перегляді фотографій просимо звернути увагу на армування, бо це найважливіша частина виготовлення бетонної підлоги та основ, на якій нерідко намагаються заощадити, що вкрай небажано. Ціна арматури хоч і не дуже невелика, але її роль важко переоцінити. Також слід придивитися до підготовчих робіт, продемонстрованих у цьому розділі портфоліо. Підсипати якісним матеріалом, добре його ущільнити, демонтувати асфальт перед бетонуванням - все це теж відіграє важливу роль для довговічної служби бетонного покриття.
Більш детально про те, як саме відбуваються роботи з бетонування двору в приватному секторі, а також скільки вони обходяться, ви можете прочитати у відповідній статті, присвяченій даному питанню.
А у статті, озаглавленій "Заливка бетонних підлог у складах, ангарах, техприміщеннях. Калькуляція витрат" ви зможете прочитати про проведення робіт з влаштування бетонної підлоги і дізнатися, в яку суму сьогодні обходяться подібні роботи, включаючи матеріали (бетон, арматуру, підсипку тощо) .д.).
Роботи виконувались ОПЕРАТИВНО ― у стислі терміни, ЯКІСНО ― як для себе, і ВІДПОВІДАЛЬНО ― на совість.
На фотографіях можна ознайомитись з різними прикладами виконання та простежити за перебігом робіт.
- Влаштування бетонної основи в приватному будинку. На першому етапі було здійснено виїмку зайвого ґрунту та його винос (після розрахунку загального "пирога"). Близько 18 куб. землі було викопано та винесено.
- Потім підсипка відсіванням за рівнем (хоча краще було б щебенем, але замовник був змушений заощаджувати) та ретельне ущільнення віброплитою. Загалом загальна площа майже 120 кв.м.
- Далі ув'язування армованого каркасу із "забурюванням" у стіни, влаштування захисного шару, виставлення маяків.
- Останній етап - заливання бетону з міксера, бетон подавався відерами, дуже оперативно... Прийнято два міксери по дві години на кожну. Усі роботи було виконано за два дні. Бетонна основа під укладання пінополістиролу та тепла підлога готова.
- Підготовка під бетонування підлоги ангару. Після планування ґрунту був завезений, розпланований та утрамбований вібротрамбуванням відвальний шлак.
- Після відвального шлаку підлога ангара була спланована і утрамбована відсіванням. Далі проводилися роботи з теплоізоляції. За бажанням замовника використовувався пінополістирол. Він був покладений на цементно-піщаний розчин, щоб уникнути порожнеч під
- Останній етап. Зроблено армування всієї поверхні із забурюванням арматури у фундамент по периметру. Потім прийняття бетону по маяках з міксера протягом одного дня.
- Виробниче приміщення. Після планування відвального шлаку і його ущільнення "вібролапою" було зроблено засипання керамзиту як утеплювач.
- Потім армування та прийом бетону. Бетон приймався протягом одного дня. Підготовчі роботи зайняли приблизно три дні.
- На цьому об'єкті було проведено комплекс робіт із бетонування.
- Навколо котеджів було підсипано та утрамбовано вібротрамбуванням відвальний шлак. Потім щебенем виконувались планувальні роботи. Далі армування із закріпленням арматури в фундамент будівлі, встановлення опалубки по периметру та прийом бетону.
- За таким самим принципом бетонувалися майданчики перед гаражами. Відмінність - найчастіше армування та товстіший шар бетону. Якщо на вимощення його товщина в середньому була 100-120 мм, то перед гаражами – 150 мм. Хоча 100-120 мм теж достатньо.
- Всі будівлі по всьому периметру обладнані подібною вимощенням.
- Роботи з бетонування гаража, розташованого на цокольному поверсі приватного будинку. На стару підбетонку було укладено пінополістирол, пов'язано армосітку, потім по периметру прокладено депферний шов. Установка маяків, прийом бетону та виїмка маяків.
- Ще один гараж. Виїмка зайвого ґрунту, підсипка, утрамбовування, армування, встановлення маяків, прийом бетону, виїмка маяків "по свіжому", закладення штроб. Все за день.
- Бетонування перед гаражем та перед двором. Той самий комплекс робіт, що й на попередніх фотографіях.
- Комплекс робіт із бетонування двох гаражів у гаражному кооперативі. Зняття старого відвального шлаку за допомогою відбійного молотка, перепланування, ущільнення, армування та прийом бетону.
- Ще один гараж. Виїмка зайвого ґрунту, підсипка, утрамбовування, армування, встановлення маяків, прийом бетону, виїмка маяків "по свіжому", закладення штроб. Все за день.
- У цьому дворі було проведено попередні земляні роботи для укладання водопроводу, виготовлено невеликі підпірні стіни для клумб (праворуч), виконано перепланування (для зручнішого стоку води), встановлені та забетоновані стовпи для навісу.
- Потім встановлені стовпи для тимчасового паркану, знову ж таки підсипка щебенем, ущільнення, армування (як і завжди, з обов'язковим захисним шаром).
- У результаті зі старого зарослого двору вийшла гарна заготівля під майбутнє озеленення, розбивку клумб, укладання тротуарної плитки (виконаної нами пізніше)...
- Підвал. В даному випадку були виконані такі види робіт: демонтаж старої бетонної підлоги, виїмка та вивіз ґрунту для підвищення рівня стелі, планування щебеню.
- Потім ущільнення, армування, встановлення маяків, прийом бетону, виїмка маяків та закладення штроб.
- Підсумок - збільшення стелі до необхідної величини, нові рівні армовані бетонні підлоги, готові під укладання плитки для підлоги.
- Обов'язково допоможемо вибрати оптимального постачальника бетону. Без націнок, накруток та відкатів.
- Бетонування майданчика для встановлення збірного металевого гаража.
- Основа під магазин. Було виготовлено фундамент, зроблено зворотне засипання, укладено та утрамбовано підсипку, прокладено плівку та пінополістирол, зроблено армування та влаштування бетонної підлоги.
- Виготовлення бетонної підлоги у підвалі. Силами замовника було демонтовано стару підлогу. Нашими зусиллями виконано планування щебенем, встановлення маяків (на жаль, бюджет не передбачав армування, тому використовували фібробетон).
- Бетон подавався через вікна. На вивантаження міксера (7 куб.м.) витрачалося приблизно дві-дві з половиною години.
- Після заливання маяки одразу ж витягувалися, штроби зашпаровувалися. Загальна площа 140 кв. Після повного висихання бетону на поверхню планувалося укладати гумове покриття (спортзал).
- Майданчик під автомобіль на невеликій дачній ділянці. Прибирання сміття та землі, перепланування, армування, прийом фібробетону. Зайняло один день.
- Влаштування бетонної вимощення навколо чаші басейну - підсипання та ущільнення ґрунту та відвального шлаку, армування, прийом бетону.
- Заливка бетонної підлоги у виробничому приміщенні (перший поверх), 60 кв. Усі роботи (демонтаж невеликого фундаменту, прибирання та винесення різного сміття, армування, встановлення маяків, прийом бетону) зайняли один день.
- Влаштування армованих (скловолокнистої арматурою) бетонних підлог у складському приміщенні (440 кв.м.) Демонтаж бетонного в'їзду, ретельне прибирання всього приміщення, армування, встановлення маяків, перенесення вручну та прийом бетону – п'ять днів.
- Влаштування бетонних підлог в ангарі, із затиранням гелікоптером.
- Після укладання бетону за допомогою плаваючої віброрейки.
- Початок робіт із затирання бетону.
- Середина процесу.
- Готова поверхня через тиждень після закінчення робіт.
- Ще через пару днів були прорізані та заповнені деформаційні шви.
- Инстаграмhttps://www.instagram.com/bdsudnepr/
- Бетонна основа в Дніпрі200 ₴/кв.м
- Бетонування гаража в Дніпрі з затіркою вертольотом1 200 ₴/кв.м
- Бетонування двору в Дніпрі250 ₴/кв.м
- Вімощення навколо будинку в Дніпрі300 ₴/кв.м
- Бетонна стяжка в Дніпрі250 ₴/кв.м
- Бетонна підлога в приватному будинку у Дніпрі200 ₴/кв.м